2013-08-09

Death corps of krieg leads the way

För en vecka sedan mötte jag tillsammans med
min medspelare Håkan en större styrka av
Death corps of krieg. Min medspelare hade space-
marines och jag hade en styrka med IG Cadians.
Vi ställde upp styrkorna och ryckte fram men
det blev inget avgörande innan vi blev tvungna
att avbryta p.g.a familjeliv och annat.
Roligt var det dock.

A week ago me and one of my friends,Håkan met a 
larger force of Death corps of krieg. My companion
played the space marines and I had my IG Cadians.
We lined up our forces but were forced to break
up before the game got started seriously due
to other arrangements.
Great fun to play.

The line up

The enemy in the distance...

Cadians.

Spacemarines

Overview


Casualities

2 kommentarer:

  1. Fin fint, men du får ju ladda upp den tuffa bilden med mina trupper i djungeln och min monster tank bakom och artillerivagn bakom...

    SvaraRadera
  2. Har nu uppdaterat med lite mer snygga bilder. :)

    SvaraRadera