2013-07-21

Welcome to my blogg: Hugg och slag













Idag skiner solen och jag börjar min blogg som jag
döpt till: Hugg och slag.
Bloggen kommer att förses med information om
konfliktspel i bordspelsmiljö men även om övriga
typer av bordspel. Förutom dessa huvudämnen
kommer jag även att ge kreativa tips gällande
målning och tillverkning av diverse tillbehör.

Om någon vill kommentera mitt arbete här eller
bloggen i stort är du varmt välkommen att göra
detta eller bara utbyta tankar om figurspel mm.
Du kan kommentera direkt i bloggen eller
skicka mail.

Jag hoppas att du kommer att uppskatta denna
blogg och att den kommer att ge inspiration att
spela eller att tillverka olika kreativa idéer.

Varmt välkommen!

mvh/ Ptr


Today it is a sunny day and I am starting
my blogg called: Hugg och slag.
The name of the blogg is in swedish and
it means : cut and battles/blow.
The blogg will be updated with information
about tabletop wargaming but also on
tabletop in general and lots of creative tips.

If you like to comment my work here or just
exchange thoughts you are very
welcome to do so. You can make comments
directly on the blogg or email me.

I hope you find this blogg interesting and will
give you new ideas or inspiration in gaming and
in your creative life.

Enjoy!

Best regards / Ptr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar